Cîteva observații:
- copywriterii fără har și originalitate recurg la inventarea unor cuvinte pentru a atrage măcar așa atenția. Nu este cazul, imputrezibil este atestat încă din 1967 (și, oricum, aici e vorba de o traducere din engleză);
- dacă sloganul ar fi folosit numai cuvinte din DEX ar fi fost: Invizibil. Incasabil. Imputrescibil”, care, să recunoaștem, ar fi trimis multă lume la dicționar, ceea ce nu e tocmai ideal din punctul de vedere al reclamei. Dar dacă tot inventăm cuvinte, nu mai bine am zice inspargibil? :) Uite ce slogan mișto: Inzăribil. Inspargibil. Imputrezibil.
- pe de altă parte, cum putem spune incasabil cînd este vorba de metal și lemn? Materialele acestea nu se sparg (de fapt se sparg la temperaturi aproape de 0 absolut, dar asta e altă mîncare de pește)!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu